صبرا
خانه / شیلنگ آبیاری قطره ای / قیمت شیلنگ آبیاری قطره ای/ مرکز خرید آن

قیمت شیلنگ آبیاری قطره ای/ مرکز خرید آن

شیلنگ ، حتما تا به حال اسم این شی پر کاربرد به گوشتان خورده است و معمولا در همه خانه ها پیدا می شود و البته انواع متفاوتی دارد مثلا شیلنگ های آبیاری شیلنگ هایی مخصوص آبیاری و انتقال آب کشاورزی هستند که کاربرد فراوانی برای کشاورزان و کشاورزی دارد. از این رو فروش شیلنگ آبیاری در این صنف وضعیت مناسبی دارد. شیلنگ هایی که مخصوص کشاورزی هستند انواع متفاوتی دارند برای مثال انواع شیلنگ های آبیاری ، لوله آبیاره قطره ای و شیلنگ های آبیاری قطره ای که هر کدام قیمت و کاربرد خودشان را دارند و قابل قیاس با یکدیگر نیستند و قیمت شیلنگ آبیاری قطره ای هم در سطح های مختلف ، متفاوت است.

قیمت شیلنگ آبیاری قطره ای/ مراکز خرید آن در مشهد

تولیدی بزرگ شیلنگ های آبیاری قطره ای

تولیدی بزرگ شیلنگ های آبیاری قطره ایشیلنگ ها هم مانند دیگر اشیا برای خودشان تجارت و تولید خودشان را دارند و ما در کشور تولیدی های بزرگی از شیلنگ های آبیاری داریم برای مثال در تولیدی هایی بزرگ شیلنگ های آبیاری قطره ای فروش لوله آبیاری قطره‌ای در دو سایز ۱۶ و ۲۰ میلیمتر، ساخته شده از مواد
پلی اتیلن دارای نشان استاندارد، مورد تأیید دفتر توسعه سامانه‌های نوین
آبیاری وزارت جهاد کشاورزی میباشد و قیمت شیلنگ آبیاری قطره ای در سطح کشور متفاوت است.

توضیحاتی در رابطه با تولید و کاربرد شیلنگ آبیاری قطره ای

  • لوله آبیاری قطره ای یا اصطلاحاً لوله لودن که در بین کشاورزان به شیلنگ آبیاری قطره ای نیز معروف است، از جنس پلی اتیلن نرم بوده و تقریباً تمام خواص لوله‌های پلی اتیلن سخت را
    دارا می‌باشد. اما به دلیل ساختار مولوکولی متفاوت، این لوله نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر سخت می‌باشد.لوله پلی اتیلن نرم در سایزهای مختلفی از ۶ تا ۳۲ میلیمتر تولید می‌شوند. به طور کلی مصرف سایز (قطر خارجی لوله آبیاری قطره‌ای) ۱۶ و ۲۰ میلیمتر بیشتر از سایر سایزهای آن است و سایز ۱۶ میلیمتر بیشترین کاربرد را در پروژه‌های آبیاری قطره‌ای دارد.
    کاربرد این لوله در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای به عنوان ” لترال ” است که قطره‌چکان‌ها داخل (دریپر بین خطی) یا بر روی آن نصب می‌شوند. لوله آبیاری قطره ای به خاطر داشتن انعطاف‌ پذیری بالا، خصوصاً جهت اجرای طرح آبیاری قطره‌ای با آرایش دم خوکی بسیار مناسب است.

قیمت هر متر شیلنگ آبیاری قطره ای

 

قیمت هر متر شیلنگ آبیاری قطره ای

قیمت اجناس و اشیا در بازار و در سطح کشور متفاوت است و معمولا در کلان شهر ها کمی گران تر است بنابر این قیمت شیلنگ ها هم در سطوح مختلف با توجه به کیفیت آنها متفاوت است برای مثال قیمت هر متر شیلنگ آبیاری قطره ای در مکان ها و سایت های فروش مختلف باهم فرق می کند. شما می بایست با محاسبه مقدار لازم لترال آبیاری قطره زمین کشاورزی خود این محصول را از فروشگاه ها و تولیدی های مربوط تهیه کنید.

برای اطلاع دقیق از قیمت بروز انواع شیلنگ می توانید با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمائید.

 

بازار فروش انواع شینگ آبیاری

 

بازار فروش انواع شینگ آبیاری در مشهد

 

بازار فروش شیلنگ های آبیاری وضعیت مناسب و خوبی را دارد و شرکت های تولیدی شلنگ های آب را با بهترین کیفیت تولید می کند به طوری که مقاومت های این شیلنگ های ایرانی به گونه ای است که در تمام جهان از شیلنگ های آب ایرانی خریداری می کنند، بهترین شیلنگ آب ایرانی را  می توانید از طریق نمایندگی های فروش با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید و استفاده کنید و اگر قصد تولید انبوه یا خرید انبوه انواع شیلنگ آبیاری را دارید می توانید آن را از بهترین نمایندگی های شیلنگ با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

 

مرکز خرید شیلنگ آبیاری بارانی و قطره ای با کیفیت

 

مرکز خرید شیلنگ آبیاری بارانی و قطره ای با کیفیت

شرکت ها و تولیدی بزرگی هستند که در راستای تولید و فروش شیلنگ های آبیاری بارانی و قطره بسیار با کیفیت تلاش می کنند که آنها جزو مراکز خرید مناسبی برای کشاورزان و نیازمندان به وسایل مورد نیاز کشاورزی هستند. که لوله ها و شیلنگ های آبیاری با جنس مرغوب و خوب پلی اتن تولید می کنند . بیشتر استان های صنعتی کشور، از جمله تولید کننده های اصلی تجهیزات آبیاری
هستند. که به نام قطب فروش تجهیزات آبیاری نیز معروف هستند.هر کارخانه ای نوعی از این لوازم را تولید می کند، که محصول هر شرکت دارای
قیمت ها و کیفیت های متفاوتی نیز می باشد.که تعداد بیشتری از این شرکت های
تولید کننده، در کلان شهر ها فعالیت می کنند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ آبیاری قطره ای

پخش شیلنگ آبیاری قطره ای

شیلنگ آبیاری قطره ای یک ابزار حیاتی برای کشاورزان و باغداران است که به آنها امکان می‌دهد آب را به طور موثر و بهینه به گیاهان خود تامین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید