صبرا
خانه / لوله خرطومی / فروشنده برتر لوله هود خرطومی پلی اتیلن

فروشنده برتر لوله هود خرطومی پلی اتیلن


 

لوله خرطومی پلی اتیلن : این لوله خرطومی،  از یک رشته و یک مفتول فولادی ساخته شده است؛  و در انواع سایز های مختلف تولید می شود. از سایز های کوچک تر در قسمت برق کشی ساختمان استفاده می شود. به خاطر انعطاف پذیری بالایی که دارد در ساختمان سازی استفاده های زیادی می شود. از این لوله خرطومی در فاضلاب ها و هوا کش های ساختمان استفاده می شود.

فروشنده برتر لوله هود خرطومی پلی اتیلن : فروشندگان زیادی این محصول را در اختیار مردم قرار می دهند.  مثلا می توان از ابزار فروشی ها این نوع لوله خرطومی را تهیه کرد.

 

فروشنده برتر لوله هود خرطومی پلی اتیلن

مشخصات لوله خرطومی پلی اتیلن

 

مشخصات لوله خرطومی پلی اتیلن

 

لوله خرطومی پلی اتیلن یک وسیله برای مکش و تهویه هوای خانه به خارج از خانه می باشد. در واقع هوای خانه را به بیرون از خانه منتقل می کند. لوله خرطومی  هود پلی اتیلن یکی از انواع مختلف لوله خرطومی هود می باشد. این نوع لوله از جنس پلی اتیلن درست شده است، و با مفتول فلزی بر روی محل مورد نیاز محکم می شود. همچنین لوله خرطومی پلی اتیلن با استفاده از مفتول فلزی شکل خرطومی پیدا می کند. لوله خرطومی پلی اتیلن اندازه های متنوع زیادی دارد که با توجه به اندازه های آن کاربرد های مختلفی دارد و در فضا های مختلف استفاده می شود. لوله خرطومی پلی اتیلن بسیار انعطاف پذیر می باشد که می توان به شکل های مختلف تغییر داد و به صورت مار پیچ در یک دیگر فرو می رود و نیازی به رابط ندارد و بسیار محکم و دارای مقاومت بالایی می باشد. از  لوله خرطومی پلی اتیلن می توان  به خاطر طول عمر زیادی که دارد زمان زیادی استفاده کرد. هم چنین قدرت تحمل زیادی در دماهای بالا دارد. و در دماهای منفی بیست تا مثبت صد و پنجاه درجه سانتیگراد هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

از لوله خرطومی پلی اتیلن در کارخانه های صنعتی، آزمایشگاه و… برای انتقال دادن هوا و مایعات و گازها استفاده می شود. کاربرد دیگر لوله خرطومی پلی اتیلن در زمین های کشاورزی می باشد که برای رساندن آب به زمین های کشاورزی و باغ ها استفاده می شود.

 

خرید عمده لوله خرطومی فلکسیبل

 

خرید عمده لوله خرطومی فلکسیبل

برند های گوناگون انواع لوله های خرطومی فلکسیبل را در سایز های مختلف و مقادیر عمده به فروش می رسانند. با استفاده از فروش آنلاین و ثبت سفارش و ارسال به نقاط مختلف کشور ‌‌؛ مشتریان بیشتری به خود جذب می کند. قیمت مواد اولیه در قیمت نهایی این گونه لوله خرطومی فلکسیبل تاثیر زیادی دارد.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

عرضه لوله خرطومی برق صنعتی انعطاف پذیر

لوله خرطومی برق صنعتی یکی دیگر از محصولات مجموعه ما است که توانسته مشتری های پروپا قرصی را در طول چند سال اخیر به خود جذب کند عوامل مختلفی باعث محبوبیت این نوع

دیدگاهتان را بنویسید