صبرا
خانه / لوله خرطومی / عرضه لوله خرطومی برق صنعتی انعطاف پذیر

عرضه لوله خرطومی برق صنعتی انعطاف پذیر

لوله خرطومی برق صنعتی یکی دیگر از محصولات مجموعه ما است که توانسته مشتری های پروپا قرصی را در طول چند سال اخیر به خود جذب کند عوامل مختلفی باعث محبوبیت این نوع از برند شده است با توجه به انعطاف پذیر بودن  لوله خرطومی در بسیاری از شرکت ها وکارخانجات لوله خرطومی برق صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تز ما همیشه محبوب و مورد درخواست مشتریان ما بوده است البته باتوجه به کیفیت ارائه لوله خرطومی برق صنعتی، لوله خرطومی انعطاف پذیر به برند معروفی تبدیل شده است.چون استفاده لوله خرطومی در ساختمان با این برند در هرکجای ایران عزیز که مشاهده کنین استفاده از محصول ما را اجتناب ناپذیر میکند واین نشان دهنده رضایت مشتری و ارائه کیفیت بالای محصول ماست.

عرضه لوله خرطومی برق صنعتی انعطاف پذیر

پرمصرف ترین لوله در صنعت سیم کشی برق

 

پرمصرف ترین لوله در صنعت سیم کشی برق

 

امروزه در تمام ساختمانها و مراکز تجاری وصنعتی از لوله خرطوم در سیم کشی برق استفاده میشود مصرف لوله خرطوم در صنعت سیم کشی برق ساختمان از جمله مواردی است که مصرف آن مدام و بصورت ممتد قابل استفاده می باشد باتوجه به انعطاف پذیربودن لوله خرطوم برند مذکور ،امروزه در صنعت سیم کشی برق ازبهترین ومناسب ترین نوع آن باقیمت مناسب وکیفیت بالا استفاده میکنند از جمله دلایل مشتریان در انتخاب این محصول باتوجه به پرمصرف بودن آن می توانند دلایل دیگری هم داشته باشد که آن استفاده از بهترین موارد بکار رفته شده در لوله خرطوم انعطاف پذیر می باشد. درصنعت سیم کشی برق ،  لوله خرطوم استفاده شده می بایستی حتما دارای مقاومت بسیار بالا در مقابل گرما وحرارت و همچنین مقاوم در برابر ساییدگی وخراشیدگی باشد و انعطاف بالایی داشته باشد تا باعبور از کنج ها و دیوارها و….تاب مقاومت بالایی داشته باشد و نشکند این درحالیست که مواد خشک وبدون انعطاف این قابلیت را دارا نمی باشد.

 

فروش لوله خرطومی سایز ۱۶ صنعتی

فروش لوله خرطومی سایز 16 صنعتی

لوله خرطومی سایز ۱۶صنعتی دارای رنگ و وزن های  مختلفی می باشد ازجمله مواردی است که درساختمان سازی قابل استفاده می باشد وجنس از آن از مواد پی وی سی بوده ودارای متراژبندیست همانطور که گفته شد بدلیل انعطاف پذیر بودن آن ، به راحتی خم وراست میشود. ازلحاظ قیمت بسیارمناسب بوده درصورتی که مشتری لوله خرطومی را بصورت عمده خریداری کند قیمت آن نیز کمتر ومقرون بصرفه تر خواهد بود. نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که فروش و عرضه لوله خرطومی سایز ۱۶ صنعتی ما علاوه بر مراکز  و نمایندگی ما دراغلب شهرستانها ، میتوان خرید آن را بصورت اینترنتی هم سفارش داد. همانطور که میدانید خرید اینترنتی محصول مذکور علاوه برصرف جویی در هزینه ها باعث صرفه جویی  درزمان نیز میشود به همین خاطر اکثر مشتریان بجای خرید حضوری و صرف زمان زیاد برای آن ترجیح میدهند که محصول خود را بصورت اینترنتی درسایت های معتبر انجام دهند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

فروشنده برتر لوله هود خرطومی پلی اتیلن

لوله خرطومی پلی اتیلن : این لوله خرطومی،  از یک رشته و یک مفتول فولادی ساخته شده است؛  و در انواع سایز های مختلف تولید می شود. از سایز های کوچک تر در

دیدگاهتان را بنویسید