صبرا
خانه / شلنگ چاه آب / خرید ویژه شلنگ چاه آب کشاورزی

خرید ویژه شلنگ چاه آب کشاورزی

شلنگ ابزاری استوانه ای و تو خالی بوده که یک نوع آن از پلاستیک ساخته شده و نوع دیگر آن از فلز، این لوله استوانه ای به عنوان رابط مواد مایع، گاز و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گاهی دو سر شلنگ به دو مخزن متصل شده و هدایت سیال را انجام داده و گاهی یک سر آن به مخزن و سر دیگر آن آزاد بوده که برای کار هایی مثل آب پاشی و… استفاده می شود.

شلنگ چاه آب به گونه ای طراحی شده که قابلیت کشیدن آب از چاه را داشته و در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد.

خرید ویژه شلنگ چاه آب کشاورزی

انواع شلنگ خرطومی آب

 

انواع شلنگ خرطومی آب

 

شلنگ خرطومی آب نوعی شلنگ است که شکل ظاهری آن شبیه فنر بوده و  بسیار شبیه خرطوم فیل است و از جنس پی وی سی است و مانند فنر بسیار منعطف بوده و کاربرد های زیادی در صنایع مختلف علی الخصوص کشاورزی دارد.

این نوع شلنگ ها به دلیل وزن پایین و سبکی که دارند و همچنین کیفیت بالای محصول باعث شده که جز یکی از ابزار پر طرفدار در صنایع مختلف شده و بسیاری از انتقالات و کار ها را با استفاده از این وسیله کاربردی به انجام برسانند.

شلنگ خرطومی انواع مختلف با جنس های متفاوتی داشته که هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را داشته و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر انواع آن را نام می بریم:

  1. شلنگ خرطومی مخصوص هواکش
  2. شلنگ زهکشی
  3. شلنگ چاه آب کشاورزی
  4. شلنگ استیل استنلس
  5. شلنگ استیل سرویس بهداشتی

و….

 

قیمت پخش شلنگ موتور چاه آب

 

قیمت پخش شلنگ موتور چاه آب

 

قیمت شلنگ موتور چاه آب بستگی به متراژ شلنگ و همچنین جنس موادی که با آن تولید می شود داشته و متغییر می باشد و به طبع هرچی طول چاه کمتر باشد متراژ مورد نیاز شلنگ نیز کمتر شده و در نتیجه هزینه پرداختی نیز کاهش می یابد.

اما نکته قابل توجه در مورد این شلنگ ها کیفیت بالای شلنگ و در نتیجه دوام بالای آن است و شما می توانید با خرید این محصول بدون نگرانی از آسیب دیدن آن از آن به مدت طولانی مدت استفاده کنید.

شما می توانید شلنگ مورد نظر خود را از طریق اینترنت و سایت های معتبر فروش سفارش داده و تهیه کنید و یا می توانید به صورت مستقیم و حضوری از نمایندگی های فروش تهیه کنید، نکته قابل توجه هنگام سفارش محصول به صورت اینترنتی این است که شما ویژگی ها و مدل و اندازه و مشخصات محصول خود را شناخته و سپس اقدام به سفارش کنید تا اشتباهی رخ ندهد و محصول با ویژگی هایی که مد نظر دارید را دریافت کرده و از خرید خود لذت ببرید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

دیدگاهتان را بنویسید