صبرا
خانه / شلنگ کارواش / خرید عمده شلنگ کارواش خانگی سیمی

خرید عمده شلنگ کارواش خانگی سیمی

شلنگ بسته به نوع کاربرد و مصرفی که دارد مدل و اندازه های مختلفی را به خود اختصاص می دهد. خرید عمده شلنگ کارواش خانگی سیمی برای مشتریان کاهش هزینه ها را در پی دارد.

 

خرید عمده شلنگ کارواش خانگی سیمی

انواع شلنگ کارواش دولا صنعتی

 

انواع شلنگ کارواش دولا صنعتی

 

انواع شلنگ کارواش دو لا صنعتی از ضروری ترین تجهیزاتی است که در کارواش ها مورد استفاده واقع می شود. این شلنگ در برابر تمام عوامل محیطی و جوی بسیار مقاوم می باشد و استحکام بالایی در برابر انواع ضربات دارد.

این نوع شلنگ توانایی بالایی جهت شستشو و تمیز نمودن سطوح مختلف دارد. به دلیل مقاومت بالایی که این محصول دارد از طول عمر بالا برخوردار بوده و می توان تا مدت های طولانی از آن استفاده نمود.

شلنگ کارواش سیمی را می توان جهت مصارف خانگی و شخصی به کار برد و برای شستشوی انواع سطوح مانند خودرو از آن استفاده کرد. این شلنگ تنوع بالایی از جهت اندازه، مدل و نوع کارایی دارد و دارای مکانیسم و فشار قوی می باشد.

سرعت نظافت با استفاده از این شلنگ افزایش می یابد و در عین حال از ساختار ساده و قابل فهم برخوردار می باشد. شلنگ های دو لایه از بیشترین استحکام برخوردار هستند و از فولاد در ساخت آنها استفاده شده است. این شلنگ آب را با فشار بسیار بالا عبور می دهد و مواد آن در برابر این فشار خدشه و آسیبی نمی بینند.

 

بهترین قیمت شلنگ کارواش خانگی چینی

 

بهترین قیمت شلنگ کارواش خانگی چینی

 

قیمت شلنگ کارواش خانگی چینی یکی از مهم ترین عواملی است که در هنگام خرید به آن توجه می‌شود و مشتریان به دنبال مناسب ترین نرخ می باشند. این مجموعه تازه ترین و بهترین قیمت ها را از سوی شرکت‌ های سازنده استعلام می کند و مشتریان می‌توانند با تماس تلفنی از طریق کارشناسان فروش که شماره های آن در ادامه درج شده است ارتباط برقرار نمایند.

نرخ تمامی محصولات در یک لیست تنظیم شده است و می توان به استعلام و آگاهی از آن پرداخت. همچنین می ‌توان سفارشات محصول را از طریق همین فروشندگان انجام داد و پس از آگاهی از قیمت ها سفارشات خود را به صورت عمده و آنلاین به ثبت برسانید.

مناسب ترین قیمت ها را می توانید از ما بخواهید و در کمترین زمان محصولات انتخاب شده خود را در محل مورد نظر دریافت نمایید. این کالا قیمت بسیار مناسبی دارد و به صورتی است که همه افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند. محصولات که از کیفیت بالایی برخوردار هستند از قیمت بیشتری بهره مند می باشند. 

قیمت شلنگ کارواش می تواند بر اساس نوع مصرف و اندازه آن مشخص شود که از مهم ترین شاخصه های آن هستند.

 

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

دیدگاهتان را بنویسید