صبرا
خانه / لوله خرطومی / مرکز فروش لوله خرطومی فلکسی برزنتی

مرکز فروش لوله خرطومی فلکسی برزنتی

امروزه از انواع و اقسام لوله های خرطومی برای برق کشی و حتی لوله کشی آب و فاضلاب استفاده می‌شود در کدام خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و توسط برندهای مختلف و گوناگون تولید می شوند که کیفیت متفاوت میزان در واقع شرکت های تولید کننده انواع لوله خرطومی این‌گونه محصولات را در دو نوع لوله خرطومی برزنتی و لوله خرطومی ساده تولید می‌کند که هر کدام مختص و مخصوص کار خاصی هستند ولی معمولاً هر دوی آنها برای برق کشی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مرکز فروش لوله خرطومی فلکسی برزنتی محصولات را طبق سفارش مشتریان و مصرف‌کنندگان بازار عرضه می‌کند و به صورت عمده و کلیدی در اختیار آنها قرار می دهد که کیفیت بسیار خوب و مرغوب شده و قیمت مناسبی نیز دارد.

مرکز فروش لوله خرطومی فلکسی برزنتی

لوله خرطومی برزنتی با روکش PVC

 

لوله خرطومی برزنتی با روکش PVC لوله خرطومی برزنتی با روکش PVC از نمونه های خرطومی بسیار مرغوب و با کیفیت است که برای برق کشی انواع ساختمانها و برجها از این گونه ها استفاده می کنند چرا که این دوره ها از کیفیت و مرغوبیت بسیار خاص و بالایی برخوردار بوده و عایق بسیار خوبی در برابر نگهداری از سیم ها می باشند چرا که این گونه لوله ها از جنس برزنت پی وی سی هستند و در برابر ضرب و حرارت بسیار مقاوم بوده و از سیم های داخلی مقاومت می‌کند.

لوله خرطومی پی وی سی معمولا برای برق کشی و سیم پیچی قسمتهای داخلی موتور یخچال و لباسشویی و گاز نیز مورد استفاده قرار می گیرد چرا که کیفیت بسیار خوبی داشته و عایق خوبی نسبت به برخورد ضربه در برابر سیم ها و قسمتهای داخلی می باشد و همین دلیل از این گونه لوله های خرطومی پی وی سی استفاده بسیار زیادی می شود.

همچنین برای برق کشی آسانسور نیز از لوله های پی وی سی استفاده می شود چرا که این دوره ها قابلیت حمل و نگهداری انواع سیم ها با قطرهای مختلف و متفاوت را نیز دارا می باشد.

 

قیمت لوله خرطومی با الیاف پلی استر

 

 قیمت لوله خرطومی با الیاف پلی استر قیمت لوله خرطومی pvc لوله خرطومی با الیاف پلی استر بسته به میزان و سفارش و درخواست مشتریان متفاوت است ولی معمولاً عرضه کنندگان و تولید کنندگان این گونه محصولات در نظر دارند که لوله خرطومی pvc با الیاف پلی استر را به صورت عمده و کلی با کیفیت بالا و مرغوب و همچنین قیمت مناسب و بازارهای جهانی عرضه کند و در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهند تا به نوعی هم باعث جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان کتاب هم باعث شد که فروش این گونه محصولات رونق بسیار بیشتری پیدا کند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

فروشنده برتر لوله هود خرطومی پلی اتیلن

لوله خرطومی پلی اتیلن : این لوله خرطومی،  از یک رشته و یک مفتول فولادی ساخته شده است؛  و در انواع سایز های مختلف تولید می شود. از سایز های کوچک تر در

دیدگاهتان را بنویسید