صبرا
خانه / لوله خرطومی / قیمت پخش لوله خرطومی آبیاری ۲ اینچ

قیمت پخش لوله خرطومی آبیاری ۲ اینچ

استفاده از لوله خرطومی آبیاری به جهت کیفیت بالا و کارایی آن ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، متقاضیان این محصول به دنبال اطلاع از قیمت پخش لوله خرطومی آبیاری ۲ اینچ با قیمت و کیفیت بسیار مناسب می باشند.

 

قیمت پخش لوله خرطومی آبیاری 2 اینچ

رنگبندی متنوع لوله خرطومی آبیاری

 

رنگبندی متنوع لوله خرطومی آبیاری لوله خرطومی ۲ اینچ برای انتقال آب و سایر میعانات بسیار مناسب و کارامد است، اکثر کشاورزان برای انتقال آب به زمین های کشاورزی می توانند از این محصول استفاده کنند.

امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و دانش روز تولید کنندگان موفق به طراحی و تولید انواع این محصولات با استفاده از مواد اولیه گوناگون در طرح ها و رنگ های گوناگون شده اند.

از مهمترین رنگ های به کار رفته در تولید این نمونه از لوله ها، رنگ سیاه می باشد که دارای رویه خرطومی مانند می باشد و داخل این لوله ها صاف و اغلب به رنگ زرد می باشد.

اما به جز نمونه سیاره رنگ این لوله ها، شما می توانید نمونه های دیگری از این لوله ها را با رنگ های، طوسی در بازار بیابید، در ضمن رنگ سبز و آبی نیز از رنگ های مورد پسند به شمار می روند که با استفاده از مواد اولیه متفاوت و با توجه به این که در زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرند تولید می شوند.

 

بازار فروش لوله آبیاری قطره ای

 

بازار فروش لوله آبیاری قطره ای

لوله خرطومی آبیاری قطره ای از نمونه های پر مصرف به شمار می روند که اغلب افرادی که در زمینه کشت های گلخانه ای مشغول به فعالیت هستند مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصولات موجب شده است تا این کالا از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار باشند.

در این راستا تامین کننده لوله آبیاری قطره ای تلاش می کند تا با استفاده از متدها و روش های موثر بازار یابی ، شرایطی را فراهم سازد تا متقاضیان این نمونه از  محصولات بتوانند محصول مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تری تهیه و خریداری نمایند.

متقاضیان می توانند محصول مورد نیاز خود را از این عرضه کننده کالا به صورت عمده تهیه و خریداری کنند، خرید عمده این کالا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از تخفیفات و امتیازات ویژه ای که این عرضه کننده برای مشتریان خود در نظر می گیرد بهره مند شوید و با استفاده از این مشوق ها، کالا را با قیمت ارزان تر و کیفیت عالی ، در هر ساعت از شبانه روز از این سایت درخواست و در اسرع وقت و در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

فروشنده برتر لوله هود خرطومی پلی اتیلن

لوله خرطومی پلی اتیلن : این لوله خرطومی،  از یک رشته و یک مفتول فولادی ساخته شده است؛  و در انواع سایز های مختلف تولید می شود. از سایز های کوچک تر در

دیدگاهتان را بنویسید