صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی بخار| فروش شیلنگ تفلون از بهترین مواد PTFE

شیلنگ فشار قوی بخار| فروش شیلنگ تفلون از بهترین مواد PTFE

تولیدی های مختلف صنعتی در زمینه شیلنگ فشار قوی بخار، اتصالات، پرس و… فعالیت می کنند که با کادری مجرب و ماشین آلات پیشرفته این محصولات را به شرکتها و کارخانجات ارائه می دهند.

در این تولیدی های صنعتی انواع شیلنگ فشار قوی ازقبیل شیلنگ فشار قوی کارواش، شیلنگ های پنوماتیک، شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک، تولید شیلنگ بخار و… قابل ساخت و ارائه به بازار های مختلف میباشد.

بطور کلی قیمت شیلنگ فشار قوی آب متفاوت است اما یکی از بهترین خدمات فروش شیلنگ تفلون از بهترین مواد PTFE میباشد که از طرق مختلف قابل خریداری و تهیه خواهد بود.

این وسیله را میتوانید به صورت خرید آنلاین و یا حضوری تهیه کنید همچنین در انواع مقدار و تعداد به صورت کلی و جزئی قابل فروش است که این تنوع در نوع خرید و نوع کالا نیاز بسیاری از هموطنان و متقاضیان بازارهای خارجی را برآورده می سازد.

 

شیلنگ فشار قوی بخار| فروش شیلنگ تفلون از بهترین مواد PTFE

 

وارد کننده شیلنگ فشار قوی و شیلنگ هیدرولیک ایتالیایی

 

وارد کننده شیلنگ فشار قوی و شیلنگ هیدرولیک ایتالیایی

 

وارد کننده شیلنگ فشار قوی و شیلنگ هیدرولیک ایتالیایی با هدف تامین و ساخت نیازهای صنایع و معادن در زمینه انواع شیلنگ و اتصالات هیدرولیکی، پنوماتیکی و… دست به واردات این محصول زده است.

این وارد کننده ها دارای تاییدیه های استاندارد در انواع مختلف میباشند و تا زمانیکه سلامت یک کالا را تضمین نکنند آنرا به دست مصرف کنندگان نمی رسانند.

محصولات فروش این نمایندگی ها از طریق کشورهای زیر قابل تامین و خریداری میباشد:

  • ایتالیا
  • ترکیه
  • سوئد

شما عزیزان از طریق مراجعه مستقیم به نمایندگی های فروش و یا از طریق خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر اینترنتی میتوانید به محصول مورد نظر خود در بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشید.

 

قیمت شیلنگ تفلون و بخار و سیلیکون و فایبرگلاس

 

لیست قیمت شیلنگ تفلون و بخار و سیلیکون و فایبرگلاس

شیلنگ ها در ابعاد مختلفی تولید میشود و دارای کارآیی های متفاوتی نیز هستند.

مثلا شیلنگ های سیلیکونی دارای خاصیت نسوز میباشد و از حالت کشسانی بسیار بالایی برخوردار است و همین دلیل متمایز شدن آن از شیلنگ تفلون یا لاستیکی (فایبرگلاس) خواهد بود.

این محصولات از آنجایی که جز کالاهای وارداتی قرار می گیرند بنابراین به شدت در اثر بالا و پایین شدن قیمت دلار لیست قیمت شیلنگ تفلون و بخار و سیلیکون و فایبر گلاس تغییر محسوسی خواهد کرد.

اما میتوانید با مراجعه به صفحات آنلاین این محصول از قیمت به روز آن مطلع گردید و همچنین از اطلاعات فروش شیلنگ بخار نیز بهره مند گردید.

 

فروش انواع شلنگ هیدرولیک و ترموپلاستیک

 

فروش انواع شلنگ هیدرولیک و ترموپلاستیک

 

فروش انواع شلنگ هیدرولیک و ترموپلاستیک یا همان پنوماتیک به دلیل استفاده زیادی که دارد از بازار فروش ویژه ای برخوردار خواهد بود.

انواع اتصالات هیدرولیک و ترموپلاستیک در زمینه های گوناگونی تولید می شود و دارای ابعاد مختلفی است که عبارتند از:

  1. اتصالات مهره ای از جنس استیل
  2. اتصالات برنجی
  3. فیتینگ و اتصال فلزی
  4. اتصال پلاستیکی

در واقع این شیلنگ های هیدرولیکی از لایه لاستیک یا مواد ترموپلاستیک تشکیل شده است. مواد ترموپلاستیک به موادی گفته میشود که از مواد سیم فلزی یا الیاف بافته شده ساخته شده باشد که دور آن از محافظ بیرونی برخوردار است.

این شیلنگ ها دارای مصارف گوناگونی هستند که در هنگام نصب آن باید دقت کنید چون حساسیت خاصی دارد و باید حتما اصول آن رعایت شود تا آسیب جدی نبینید.

 

سفارش شیلنگ فشار قوی GOMAX سایز DN4

 

سفارش شیلنگ فشار قوی GOMAX سایز DN4

 

یکی از پرفروش ترین محصولات شیلنگ های فشار قوی در زمینه سفارش شیلنگ فشار قوی GOMAX سایز DN4 میباشد.

این شیلنگ برای ارسال گاز به منبع کنترل کننده با فشار بالا یا پایین کاربرد خواهد داشت و همچنین در زمینه فشار روغن یا کنترل آن نیز ازاین کالا استفاده بسیار و مناسبی خواهد شد.

همانطور که گفته شد این شیلنگ در زمینه مختلفی کاربرد دارد که این کارآیی متمایز نسبت به سایر محصولات به دلیل تشکیل شدن از سه لایه زیر است:

  1. لایه اول که متشکل از پلیمر ترموپلاستیک است.
  2. لایه دوم از پلیمری تشکیل شده که انعطاف و مقاومت این نوع از کالا را به بالاترین حد رسانده است.
  3. روکش بیرونی سوم از ترموپلاستیک مشکی یا نارنجی تشکیل شد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا است و توسط نمایندگی های فروش معتبر بسیاری در کشور ما قابل دسترسی خواهد بود.

برای سفارش این محصول هم میتونید از طریق نمایندگی های فروش سراسر کشور اقدام کنید و هم با سفارش اینترنتی تجربه یک خرید آسان و ارزان را، حس کنید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

انواع شلنگ کشاورزی

معرفی برخی از انواع شلنگ های کشاورزی- مرکز فروش شلنگ صبرا

شلنگ کشاورزی از ابزارهای مهم در کشاورزی است که در بسیاری از فعالیت‌های کشاورزی بکار می‌رود.در این مقاله به بررسی انواع شلنگ می‌پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید