صبرا
خانه / شیلنگ صنعتی / تولید کننده شیلنگ صنعتی | تهیه شیلنگ از مواد اولیه مرغوب

تولید کننده شیلنگ صنعتی | تهیه شیلنگ از مواد اولیه مرغوب

در کشورمان کارخانجات تولید کننده شیلنگ صنعتی بسیار زیادی وجود دارند که سال هاست با تولید این محصول در خدمت دیگر صنایع موجود، از جمله صنایع باغبانی، ساختمان سازی و کشاورزی هستند.
استفاده از شیلنگ صنعتی در مناطقی که دمای هوا در آن ها سرد و یا بسیار گرم است، ممکن است باعث به وجود آمدن پوسیدگی، ترک خوردگی و یا از بین رفتن شیلنگ شود، به همین علت است که باید در انتخاب این محصول دقت فراوانی نموده و بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

 

تولید کننده شیلنگ صنعتی | تهیه شیلنگ از مرغوب ترین مواد اولیه و با بهترین تکنولوژی

 

تولید کننده انواع شیلنگ آب ،گاز و تراز در ایران

 

تولید کننده انواع شیلنگ آب ،گاز و تراز در ایران

 

شرکت تجاری وزراء از زمان های بسیار دور در کشورمان به عنوان یک تولید کننده شیلنگ صنعتی باکیفیت به فعالیت مشغول است و در زمینه تولید انواع شیلنگ آب، گاز و تراز در ایران، حرف اول را می زند و محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
قیمت شیلنگ صنعتی وزراء نیز بسیار مناسب است و با توجه به جنس فوق العاده ای که دارد، قیمت فروش آن مقرون به صرفه به نظر می رسد، در عین حال که شیلنگ وزراء به صورت تک لایه و چند لایه تولید شده و در طرح ها و بسته بندی های متنوع به فروش می رسد.

 

قیمت انواع شیلنگ آب در بازار

 

لیست قیمت انواع شیلنگ آب در بازار

 

یکی از مهم ترین نیازهایی که شرکت های تولید کننده شیلنگ باید به آن دقت زیادی نمایند، تولید شیلنگ آب است، چرا که در بسیاری از صنایع از جمله ساختمان سازی و کشاورزی، نیاز به شیلنگ صنعتی آن هم از نوع مرغوب و باکیفیت آن، بسیار احساس می شود.

لیست قیمت انواع شیلنگ آب در بازار ممکن است متفاوت باشد، چرا که با توجه به نوع مصرفی که از شیلنگ انتظار می رود، مواد اولیه به کار رفته در آن نیز متفاوت است.
به عنوان مثال انواع شیلنگ صنعتی، نسبت به شیلنگ خانگی قیمت بالاتری دارند و این موضوع به دلیل بالا بودن دوام و استحکام شیلنگ صنعتی ست؛ همچنین این محصول باید به صورت چند لایه تولید شود تا توان عبور فشار قوی آّب را داشته باشد و در برابر فرسایش مقاومت بالاتری از خود نشان دهد.

 

پخش کننده شیلنگ لاستیکی صنعتی با روبند

 

پخش کننده شیلنگ لاستیکی صنعتی با روبند

 

در کشورمان کارخانجات تولید شیلنگ بسیار زیادی به فعالیت مشغول هستند که یکی از مهم ترین آن ها کارخانه تولیدی شیلنگ کرج می باشد.
پخش کننده شیلنگ صنعتی با روبند، با در نظر گرفتن نیاز مشتریان، اقدام به ارائه این محصول در سراسر کشور نموده است و شیلنگ های صنعتی که بر پایه دانش روز دنیا تولید شده و از استانداردهای جهانی پیروی می کنند را در دسترس مشتریان قرار می دهد.

اگر بخواهیم نام یک شرکت تولید کننده شیلنگ صنعتی دیگر را ذکر کنیم، باید از برند تجاری تکنو شیلنگ کرمی نام ببریم. این شرکت با تولید و فروش شیلنگ صنعتی با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و همچنین فرمولاسیون منحصر به فردی که برای آن به کار می برد، با بهره گیری از نخ های پلی استر به دور لایه داخلی شیلنگ بافتی را به وجود می آورد که این بافت موجب می شود مقاومت این محصول به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

 

فروش شیلنگ های هیدرولیک و تجهیزات حرارتی و ماشین آلات

 

فروش شیلنگ های هیدرولیک و تجهیزات حرارتی و ماشین آلات

 

معمولاً از شیلنگ های صنعتی در این صنایع استفاده می شود:

  • امور ساختمانی
  • امور باغبانی
  • صنایع تولیدی مختلف
  • انجام امور کشاورزی

اگر شیلنگ های صنعتی از استاندارد لازم برخوردار نبوده و برای ساخت آن ها از مواد اولیه مرغوب استفاده نشده باشد، در اثر وجود فشار آب زیاد، ممکن است باعث ترکیدگی شوند و این موضوع می تواند باعث هدر رفتن آب و انرژی زیادی می گردد.
به همین علت باید در هنگام خرید این محصول نهایت دقت را به خرج داد و از برندهای معروفی که در این زمینه به فعالیت مشغول هستند خریداری نمود.

یکی از ویژگی های انواع شیلنگ های هیدرولیک و صنعتی که در کشورمان تولید شده و به فروش می رسد این است که دارای انعطاف بسیار بالایی هستند و ضخامت تمام لایه های این شیلنگ ها یکسان است و برای تولید آن ها از تجهیزات حرارتی و ماشین آلات حرفه ای استفاده شده است.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

خرید انواع شیلنگ صنعتی و نیمه صنعتی

طی سال های اخیر تجهیزات پیشرفته و مدرن و در عین حال ایمنی پا به عرصه صنایع و تولید گذاشته است که روند انجام کارها و پروژه ها سرعت گرفته و میزان تولید سیری صعودی

دیدگاهتان را بنویسید