صبرا
خانه / شیلنگ / وارد کننده شیلنگ ۴ اینچ با نخ پرلون

وارد کننده شیلنگ ۴ اینچ با نخ پرلون

شیلنگ ۴ اینچ با نخ پرلون چیست و چه کاربردهایی دارد؟ بیشترین واردات این محصول از کدام کشورها صورت می گیرد؟ به عنوان شرکت وارد کننده و نمایندگی فروش آنلاین انواع این محصولات، قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین مدل های شیلنگ های نخ پرلون بپردازیم.

وارد کننده شیلنگ 4 اینچ با نخ پرلون

بهترین شرکت تولیدکننده شیلنگ برزنتی

بهترین شرکت تولیدکننده شیلنگ برزنتی شیلنگ های برزنتی مدل هایی هستند که در تولید آنها از نخ های پرلون استفاده می شود. این نوع شیلنگ ها از چند لایه الیاف مصنوعی و طبیعی تشکیل می شوند که افزایش مقاومت آنها را در برابر عوامل محیطی به همراه دارد.
مهمترین کاربرد انواع شیلنگ برزنتی در آتش نشانی است که به همین علت به آنها شیلنگ های آتش نشانی نیز می گویند. لایه بیرونی این محصول از الیاف مصنوعی بسیار مقاوم تشکیل شده و بخش داخلی آن نیز از جنس EPDM  هستند. بخش داخلی شیلنگ ها نیز خود شامل سه لایه، لاستیک، نخ پرلون و روکش برزنتی است که افزایش کارآیی این محصولات را به همراه دارد. به طوری مهمترین ویژگی های انواع شیلنگ ۴ اینچ برزنتی آتش نشانی شامل موارد زیر می شود:

  • مقاومت در برابر آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر اشعه ایکس و تابش مستقیم نور آفتاب
  • مقاوم در برابر اجسام برنده، نوک تیز و ضربات مستقیم
  • قابلیت تحمل دما و گرما تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد

انواع شیلنگ های آتش نشانی که از الیاف پرلون ساخته می شوند تحمل سرما تا منفی ۴۰ درجه سانتی گراد را نیز دارند. بهترین و بزرگترین شرکت های تولید این محصولات برندهای معتبر اروپایی را تشکیل می دهند که برخی از محصولات آنها نیز به صورت مستقیم در بازار کشور خرید و فروش می شوند.

 

مرکز فروش شیلنگ ۴ اینچ اتریشی

 

مرکز فروش شیلنگ 4 اینچ اتریشی

 

شیلنگ های برزنتی از نظر سایز بندی یا همان قطر دهانه تنوع بسیار بالای دارند. در صنعت آتش نشانی از مدل هایی با سایزهای ۱ اینج، ا.۵ و ۲٫۵ و ۳ و ۴ و ۶ اینچی نیز استفاده می کنند. با این حال بیشترین میزان کارآیی انواع مدل های ساخته شده در سایز ۴ و ۶ اینچ را دارند.
از نظر برندهای تولیدی موجود در بازار داخلی نیز می توان به شیلنگ های برزنتی وارداتی از کشورهای آلمان، اتریش و چین اشاره کرد. بدون شک انواع شینلگ پرلون اتریشی و آلمانی از نظر کیفیت، تنوع و حتی قیمت به مراتب بهتر از ارقام وارداتی از کشور چین هستند. با این حال به علت قیمت ارزان در برخی از موارد تقاضا برای خرید مدل های چینی بیشتر از دیگر نمونه ها است.
در این بازار به عنوان مرکز فروش شیلنگ ۴ اینچ اتریشی، آلمانی و دیگر برندهای معتبر، امکان ثبت سفارشات عمده جهت واردات مستقیم و استعلام قیمت روز این محصولات در تمام طول شبانه روز مهیا است.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

انواع شیلنگ خانگی

شیلنگ خانگی، یکی از ابزارهای موردنیاز در خانه است که برای مصارف مختلفی مانند شستشوی خودرو، آبیاری گیاهان، شستشوی فرش و موکت و.. استفاده می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید