صبرا
خانه / شیلنگ / عرضه شیلنگ ۳ اینچ مقاوم در برابر گرما

عرضه شیلنگ ۳ اینچ مقاوم در برابر گرما

به دلیل استقبال روز افزون افراد مختلفی که در صنایع مختلف پالایشی، نیروگاهی، آزمایشگاهی، شیمیایی و مانند اینها مشغول به فعالیت هستند از شیلنگ ۳ اینچ، عرضه این محصول از طرف شرکت سازنده به صورت عمده صورت می پذیرد. شیلنگ ۳ اینچ مقاوم در واقع نوعی از شیلنگ است که مقاومت خوبی در برابر گرما و نوسانات دمایی داشته و از آن در کارخانجات صنعتی مختلف جهت شستشوی مواد چرب شیمیایی، نفتی و صنعتی با آب گرم استفاده می شود. در طراحی مواد اولیه این شیلنگ ها از روش های تقویت کننده استفاده می شود که باعث افزایش مقاومت آن ها در برابر فشار آب گرم و بخار های ناشی از آن می گردد.

 

عرضه شیلنگ 3 اینچ مقاوم در برابر گرما

شیلنگ ۳ اینچ آتش نشانی با آستر EPDM

 

شیلنگ 3 اینچ آتش نشانی با آستر EPDM

 

شیلنگ ۳ اینچ آتش نشانی با آستر EPDM برای انتقال آب با فشار زیاد از نقطه ای به نقطه دیگر بسیار مناسب می باشد.

این نوع شیلنگ دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است که استفاده از آن و جمع کردن آن را پس از استفاده آسان می نماید.

این شیلنگ ها دارای گواهی استاندارد جهانی کیفیت کالا بوده و جنس لایه خارجی آنها از لایه ای مرکب از کتان و PVC می باشد که سبب سبکی وزن آن شده و آن را در برابر نوسانات آب و هوایی مقاوم می نماید.

لایه داخلی این محصولات از جنس EPDM بوده و به گونه ای است که در اثر کشیده شدن بر سطح زمین دچار سایش نشده و هیچگونه آسیبی نمی بیند و همین امر طول عمر شیلنگ را نسبت به نمونه های مشابه آن چندین برابر افزایش می دهد.

این محصول در طول های متفاوتی طراحی و ساخته شده است و برای استفاده در عملیات های مختلف اطفاء حریق در ارتفاعات و سطوح مختلف بسیار مناسب می باشد.

شیلنگ های آتش نشانی آستر دار ۳ اینچ به گونه ای طراحی شده اند که می توان از آن ها در فعالیت های مختلفی مانند شبکه های آبرسانی در امور کشاورزی و باغبانی، لوله کشی آب شهری از محلی به محل دیگر و مانند اینها استفاده کرد.

 

فروش ویژه شیلنگ برزنتی ۲۰ متری

 

فروش ویژه شیلنگ برزنتی 20 متری

شیلنگ های برزنتی ۲۰ متری نمونه هایی از شیلنگ ۳ اینچ مقاوم هستند که نسبت به طول زیادی که دارند وزن چندانی ندارند و این به دلیل نوع برزنتی است که در ساخت این محصول مورد استفاده قرار گرفته است.

این نوع شیلنگ دو لایه بوده که لایه داخلی آن از نوعی لاستیک مقاوم ساخته شده که انعطاف پذیری بالایی دارد و لایه خارجی آن از جنس برزنت است که در برابر سرما، گرما، نور و تنش های وارده هنگام استفاده مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

فروش ویژه این محصول از طرف شرکت سازنده آن و از طریق نمایندگی های انحصاری فروش محصولات شرکت که در سراسر کشور دایر شده اند انجام می پذیرد.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

انواع شیلنگ خانگی

شیلنگ خانگی، یکی از ابزارهای موردنیاز در خانه است که برای مصارف مختلفی مانند شستشوی خودرو، آبیاری گیاهان، شستشوی فرش و موکت و.. استفاده می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید