صبرا
خانه / شیلنگ خرطومی / بازار فروش شیلنگ خرطومی ۴ اینچ آتش نشانی

بازار فروش شیلنگ خرطومی ۴ اینچ آتش نشانی

شیلنگ خرطومی ۴ اینچ آتش نشانی برای گرفتن آب و انتقال آن به محل آتش سوزی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس آن برزنتی، نخ پرلون و یا لاستیکی سیم دار بوده و مناسب برای اطفا حریق می باشد. با تهیه محصول مورد نظر خود از بازار فروش شیلنگ خرطومی ۴ اینچ آتش نشانی خیال خود را از بابت خریدی مطمئن آسوده نموده و با خیالی راحت در زمان عملیات های میدانی از آن بهره مند شوید.

 

بازار فروش شیلنگ خرطومی 4 اینچ آتش نشانی

رنگبندی طوسی سفید شیلنگ خرطومی

 رنگبندی طوسی سفید شیلنگ خرطومی

قسمت بیرونی شیلنگ خرطومی آتش نشانی از الیاف مصنوعی با کیفیت و سرسختی بالایی تهیه می شود تا در برابر حرارت بالای آتش مقاوم بوده و کوچک ترین آسیبی به آن وارد نشود.

لایه داخلی کار نیز به صورت صاف طراحی می شود تا جریان آب به صورت یکنواخت در تمام طول لوله در حرکت بوده و از توزیع یکسانی برخوردار باشد. جنس آن از EPDM درجه یک می باشد تا فشار بار آب وارد شده را در تمام سطوح پخش کند.

این شیلنگ ها معمولا دارای طول ۲۰ تا ۳۰ متری بوده و در دمای منفی ۴۰ تا مثبت ۱۰۰ درجه سانتی گراد مقاوم می باشند. شیلنگ خرطومی طوسی سفید مناسب برای اطفا حریق و انتقال آب می باشد و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است.

پارچه های استفاده شده در زمان تهیه آنها، به قدری مستحکم هستند که با گذشت زمان کوچک ترین خلالی در روند آب رسانی ایجاد نمی شود. به علاوه رنگ آن برای جلب توجه بیشتر در تمام طول شبانه روز طوسی سفید انتخاب می شود.

 

خرید بهترین شیلنگ خرطومی ۴ اینچ

خرید بهترین شیلنگ خرطومی 4 اینچ

از شیلنگ خرطومی آتش نشانی بر روی ماشین آتش نشانی، قرقره و جعبه آتش نشانی نگهداری می کنند تا در زمان لازم در کوتاه ترین فاصله ممکن مهیا بوده و بتوان اقدامات لازم را در خصوص آنها عملی نمود.

همین طور در زمان جمع آوری آب از منابع روباز می تواند گزینه بسیار مناسبی بوده و سرعت عملکرد و کارایی افراد را به صورت قابل قبولی ارتقا ببخشد. در زمان تهیه شیلنگ آتش نشانی باید همواره دقت نمایید که از بهترین مواد اولیه در زمان تهیه آنها بکارگیری شده باشد زیرا در زمان حادثه جای هیچ گونه خطا و اشتباهی نمی باشد و این موضوع می تواند نجات بخش یا از بین برنده جان افراد زیادی باشد.

جهت خرید این محصول راهبردی در همین لحظه که مشغول مطالعه متن هستید، بدون درنگ تلفن همراه خود را برداشته و با یکی از شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. کالای مدنظر خود را انتخاب نموده و در بازه های زمانی مناسب اقدام به استفاده از آن کنید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

عرضه شیلنگ خرطومی پمپ آب انعطاف پذیر

شیلنگ خرطومی پمپ آب امروزه دارای کاربردهای مختلفی در حوزه های گوناگون می باشند، این شیلنگ ها دارای سایز بندی های مختلفی می باشند به طور مثال می توانیم به شیلنگ

دیدگاهتان را بنویسید